tech help | over gateway


   Europa  Global Gateway



> Tech Home
   
> FAQ
> Driver downloads
> BIOS Upgrades
> Mailback
> Email Ondersteuning
> Onze leveranciers
   

 Technische Ondersteuning mailen


De medewerkers van de Technische Ondersteuning kunnen u helpen bij de oplossing van problemen met uw systeem, vragen beantwoorden en andere technische vragen. Alle vragen worden in chronologische volgorde beantwoord !

**Dit formulier is bedoeld voor bestaande klanten van Gateway™. All klanten of serienummers WORDEN door ons nagekeken. **

1. Selecteer de categorie die uw vraag het beste omschrijft. (vereist):

2. Geef hier uw E-mail adres (vereist):

3. Geef hier uw naam (vereist):

4. Gelieve uw klantennummer of uw bestelnummer in te vullen (minstens één van de twee):
Klantennummer
of
Bestelnummer

Het is ook nodig om het serienummer van uw systeem in te vullen (staat op de achterkant of zijkant van uw systeem).
Serienummer

5. Besturingssysteem ? (vereist)
:


6. BIOS-versie (indien u de BIOS-versie van uw systeem kent):



7.Gelieve een lijstje te maken van alle onderdelen van het systeem (hardware of software) die u heeft geïnstalleerd/verwijderd in de machine vóór u het probleem had?



8. Wanneer traden de symptomen voor het eerst op?


9. Gelieve hieronder eventuele foutmeldingen op te geven.




10. Gelieve het tekstkader hieronder te gebruiken om een zo precies mogelijke beschrijving van het probleem te geven.


Klik op "Verzenden" om ons het formulier toe te sturen of op "Herstel" indien u de gegevens opnieuw wenst in te vullen.



  wettelijk | privacy | copyright